דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חיתוך צורני בלייזר 

מאת    [ 20/02/2016 ]

מילים במאמר: 408   [ נצפה 1675 פעמים ]

לאילו מטרות משתמשים העסקים המקבלים שירות בחיתוך צורני בלייזר ?

מכונות אלו משמשות בעיקר לחיתוך צורני של חומרים קשיחים ורכים, החל מחומרים בעלי צפיפות חומר גבוהה, כגון: מתכות וברזלים, ועד לחומרי גלם בעלי צפיפות חומר נמוכה, כגון: פרספקס, פלבונד לגדר, עצים עד עובי 1 ס"מ,  פי וי סי עובי 1-2 מ"מ, בדים, ספוגים ועוד...

הדיוק של מכונת החיתוך בלייזר הוא מעורר השראה, ומדויק להפליא, מכונה זו מסוגלת להגיע לרמת דיוק של אלפית הס"מ, לא גודל שאפשר לראות בעין אנושית ללא ציוד מקצועי להגדלה, אפילו רוחב קרן הלייזר שמבצעת את החיתוך, היא עבה בהרבה מהנתון של הדיוק, ולכן עניין הדיוק הוא זניח יחסית.

מכונת החיתוך בלייזר מבצעת חיתוך צורני, על ידי קרן לייזר, המיוצרת על ידי רכיב הנקרא "טיובה", רכיב זה אחראי לקבל מתח חשמלי, ולהפוך אותו לחום ממוקד, אשר נשלח לראש החיתוך, על ידי שימוש בכמה מראות מיקוד מותאמות למעבר לייזר, ולאחר מכן לראש החיתוך, ומשם לחומר גלם בו אנו מעוניינים לבצע חיתוך צורני.

מי הצרכנים של השירות שנותנות מכונות החיתוך בלייזר ?

מוסדות, אדריכלים, חברות פירזול ועבודה במתכת, ארגונים ביטחוניים, תעשיות הרפואה, סטודנטים, והאמת שכמעט כולם בשלב זה או אחר, נתקלו במוצרי חיתוך בלייזר, גם אם לא ידעו באותו הרגע שזהו מוצר שנחתך בלייזר.

הצרכנים המרכזיים של מכונות אלו הינם: עסקים המבצעים עבודות שלטים והדפסות, ישנם מכונות ייעודיות שנוצרו לטובת חיתוך של מדבקות בחיתוך צורני, כגון: פלוטר חיתוך, היתרון המרכזי של מכונה זו מול מכונת הלייזר, הוא: חיתוך נקי במדבקות ויניל- ישנה אפשרות לבצע חיתוך רק במדבקת הוניל עצמה, ולא בנייר המחזיק אותה, ולכן לכל מטרה שונה של חיתוך, נבצע חיתוך במכונה שונה, כגון: הסי אן סי (CNC), שימוש במכונה ייעודית לכל חומר גלם וכן כרסום לגדר, יתן לנו את התוצאה הטובה ביותר.

כל השלטים המופיעים על עסקים,חנויות בקניונים, ובכלל כל סוגי עבודות שלטים, סביר להניח שעברו חיתוך בלייזר או חיתוך במכונת סי אן סי, ואף הודפסו במכונת הדפסה על חומרים קשיחים, לטובת ביצוע חיתוך מדויק ללא פגיעה בגרפיקה המודפסת.

לפני שאנו הצרכנים או הלקוחות, מבצעים חיתוך צורני של חומר קשיח כזה או אחר, מומלץ לקבל הצעות מחיר מכה וכמה בתי עסק שונים, מכיוון שתחום זה הינו תחום נישה, שהמחירים בתחום זה אינם חשופים ומוכרים, והפרשי המחירים בין היצרנים עלולים להיות משמעותיים מאוד, חשוב גם להתייעץ עם היצרן, ואף להגיע ולהתרשם בעצמכם מהמפעל שבו אתם תבצעו את עבודת ההחיתוך בלייזר.

חשוב לקבל הוראות מדויקות מהמפעל המבצע, לגבי שליחת קבצים, ומה כוללת הצעת המחיר, בכדי שלא נגיע עם היצרן לאי נעימויות מיותרות בסיום העבודה.

המאמר באדיבות אריאל

 

אריאל לוי, המפעל, www.ha-mifal.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב